Індивідуальне творче завдання
Аналіз фрагментів музично-театральних занять
(2 фрагменти на вибір)
Для закріплення та осмислення одержаної інформації пропонуємо Вам схарактеризувати фрагменти занять, користуючись таким планом:
- Для якої вікової категорії можна використовувати цю вправу?
- Для якої групи дітей/молодих людей можна використовувати цю вправу? (інклюзивна група чи діти/молоді люди з однаковими нозологіями).
- Визначте, яка це частина заняття може бути: початок заняття (привітання, знайомство), основна частина, закінчення, тощо.
- Які уміння та навички формуються за допомогою цієї вправи?
- Яку модифікацію вправи ви б запропонували?
Напишіть конспект та надішліть на пошту: inhublutsk@gmail.com