Індивідуальне творче завдання

Аналіз фрагментів музично-театральних занять
(2 фрагменти на вибір)

Для закріплення та осмислення одержаної інформації пропонуємо Вам схарактеризувати фрагменти занять, користуючись таким планом:

  1. Для якої вікової категорії можна використовувати цю вправу?
  2. Для якої групи дітей/молодих людей можна використовувати цю вправу? (інклюзивна група чи діти/молоді люди з однаковими нозологіями).
  3. Визначте, яка це частина заняття може бути: початок заняття (привітання, знайомство), основна частина, закінчення, тощо.
  4. Які уміння та навички формуються за допомогою цієї вправи?
  5. Яку модифікацію вправи ви б запропонували?

Напишіть конспект та надішліть на пошту: inhublutsk@gmail.com

Відео фрагменти

Меню доступності